Dagelijks onderhoud

Als woningcorporatie of beheerder van onroerend goed, is het belangrijk dat huurders hun reparatieverzoeken op één plaats kunnen melden of via een digitale koppeling automatisch rechtstreeks in ons systeem worden geplaats. Vervolgens is het van belang dat verzoeken binnen afzienbare tijd correct worden afgehandeld. Dit doen wij met passie en voeren duizenden reparatieverzoeken per jaar uit.

Alle gemak onder één dak
Dit betekent dat het complete proces, van aanname van het reparatieverzoek tot en met de uitvoering, uiterst nauwkeurig uitgewerkt moet zijn. Dat geldt ook voor de facturatie. Daarom maken wij gebruik van een gespecialiseerd en op onze werkwijze afgestemd softwarepakket.

“75% van de disciplines in eigen beheer.”

Naast vakbekwame medewerkers op bouwkundig gebied, hebben wij ook eigen asbestsaneerders, slopers, schilders, loodgieters, elektramonteurs en schoonmakers. Dat houdt de lijnen kort.
Bovendien hebben we een groot magazijn en een eigen werkplaats waar we werken kunnen voorbereiden. Zo kunnen we de kwaliteit, de prijsstelling en de planning van onze dienstverlening waarborgen.

Digitale opname woningen
Alle reparatieverzoeken komen binnen in ons digitale systeem, zo weet de servicemonteur precies wat hem te doen staat en wat hij nodig heeft.
Wij zijn dagelijks bezig met onze werk continu te verbeteren. Elke dag monitoren wij of de afgesproken prestaties gehaald worden en hoe we het in de toekomst beter kunnen doen.
Van alle werkzaamheden en kwaliteitscontroles maken wij rapportage. Ook de ervaring van de bewoners worden hieraan toegevoegd. Door deze data te bundelen kunnen wij ons in staat stellen continue processen te verbeteren en kosten te reduceren.

“Onze filosofie is: Pas tevreden als het meer dan Oké voor u is.”

First time fix
First time fix is een KPI die inzicht geeft in hoe goed een organisatie in staat is om in één keer een klantvraag op te lossen. Of vanuit de klant geredeneerd: “Ik heb antwoord gekregen, de eventuele afspraak is nagekomen en ik hoef niet nog een keer contact te zoeken over hetzelfde onderwerp.”

Met een eigen KCC en vaste teams, kunnen wij snel schakelen en behalen wij een gemiddelde van 90% op First time fix. Wel zo efficiënt en fijn voor de bewoner. Dat zien we ook terug in de tevredenheidscijfers.

Integrale samenwerking
Samenwerking op alle vlakken is de sleutel tot succes in dagelijks onderhoud en vastgoedbeheer. Als één partij werken we met opdrachtgever en onze co-makers samen. Daarin zijn wij niet alleen de uitvoerende partij, maar ook het eerste aanspreekpunt. Samen zoeken we ook naar het optimum tussen kwaliteit en efficiëntie. Zo houden we de klanttevredenheid hoog en de financiële huishouding van de eigenaar op orde.

Overtuig uzelf en neem nu contact op

Onze klanten weten al hoe efficiënt, betrouwbaar, gecertificeerd en flexibel wij werken. Nu u nog.
Er is maar één manier om dat te ontdekken: neem contact op en vraag een offerte aan. Natuurlijk vrijblijvend.
Bel daarom nu (020) 600 73 07 of gebruik het contactformulier onderaan de pagina.

Vragen? Bel ons op (020) 600 73 07
of mail ons via het onderstaande contact formulier.

Stel hieronder uw vraag en u krijgt zo snel mogelijk antwoord.

    Mijn vraag gaat over:

    Upload tot 5mb